duminică, 4 iulie 2010

"Artistul Foamei"

4 comentarii:

  1. Frumoasa compozitie si concept ft interesant.
    Intrebarea mea e,blurul de pe fata e post procesare sau e la fata locului facut?
    Mersi fain pt comentariu,in weekend mai am o sesiune de filme.
    Te astept saptamana viitoare cu opinii si sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, denny. E expunere lunga + capul in miscare. Am sa trec! Numai bine!

    Sandra: Think again :P nu e brush nicaieri in toata imaginea. Si multumesc ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede ca nu e brush,adica e prea naturala distorsiunea.Am crezut initial ca e o pata de grasime pusa in locul unde vine capul pe lentila.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sandra: Some kind of expert I am... :) but you know that...
    Si multumesc din nou, you a great cook.

    Denny: Da, asa faceau candva, dar eu nu imi prea permit sa pun grasime pe lentile. ;))

    RăspundețiȘtergere