joi, 17 noiembrie 2011

Urbanism apocaliptic

5 comentarii:

  1. Dă-mi voie să fiu critică şi să spun că îmi plăcea mai mult vechiul look al blogului tău.

    Dar pentru că pot să fiu şi ... drăguţă, pentru fotografia asta ai o bulină roşie. Coming from the teacher, so be grateful!

    RăspundețiȘtergere
  2. Feiticeira: Multumesc. A bagat blogger chestii pe-aici si rasfoind noutatile am pierdut layout-ul vechi...

    ms.Ve: Da, Timisoara. O latura mai altfel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te felicit pentru fotografii. Frumoase concepte.
    Succes în continuare!
    am să-ți urmăresc blog-ul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur că plac.
    Mulţumesc pentru compliment şi pt follow, şi ne place şi blog-ul tău. Unul din cele bune (nu găseam buton de follow, dar rezolv eu cumva).
    Succes şi ţie-n scrierile viitoare.

    RăspundețiȘtergere